Heeft u een klacht? Dan horen wij graag van u.
Een klacht indienen kan op één van de volgende manieren:
- mondeling
- telefonisch
- schriftelijk of
- digitaal (via mail of via ons contactformulier)
Vermeld in uw klacht altijd de volgende gegevens:
- uw naam en adres
- datum van indiening
- een omschrijving van de klacht
- indien u als vertegenwoordiger van client een klacht indient voeg dan een schriftelijke machtiging van client bij.
Zodra uw klacht bij ons is ingediend krijg u hiervan zo spoedig mogelijk een bevestiging met daarin uitgelegd wat de vervolgstappen zijn. We proberen te allen tijde samen op een goede manier tot een oplossing te komen.
Als u stap 1 heeft doorlopen, en we uws inziens niet tot een passende oplossing zijn gekomen kunt u uw klacht wenden tot een externe onafhankelijke klachtencommissie.
Wij zijn aangesloten bij het Klachtenloket Zorg. Via www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/ leest u hoe u zelf rechtstreeks contact kunt leggen met deze onafhankelijke partij en hoe de klachtafwikkeling verder in zijn werk gaat.
Pas als stap 1 en 2 niet tot een voor u gewenste oplossing heeft geleid kun u zich richten tot de Geschillencommissie Zorg. Let op, aan het inschakelen van de geschillencommissie zijn voor u kosten verbonden. Leest u voor meer informatie de website van de commissie, te weten: www.degeschillencommissiezorg.nl